Surfersparadis

Publicerad av njodur

Mitt namn är Eva Svensson och bor ute på Getterön tillsammans med min man och tillfälligt bor vår yngsta son hos oss. Har för två år sedan tagit upp mitt gamla intresse fotografering och kommer här visa upp lite av mina bilder som jag har till försäljning. Har lärt mig att känna min nya omgivning med hjälp av mina promenader runt Getterön med kameran som sällskap. Förut tränade jag både löpning och styrketräning och var nöjd med detta sätt att återhämta mig efter en stressig dag på jobbet. Men nu tar jag istället med mig kameran och lite kaffe i ryggsäcken och ger mig ut. Mår så bra efteråt, får med mig någon bra bild gem om inte har jag fått med mig ro i själen. Låter djupt, men det ger ett sådant lugn att ge mig ut och vandra i mon närmaste omgivning.p

En tanke på “Surfersparadis

Lämna en kommentar

Designa en webbplats som denna med WordPress.com
Kom igång